Jarní výprava

Sešli jsme se v pátek na nádraží (Lepí, Lečo, Jávim a Moucha ), Goník přinesl batoh jídla(jel na hájovnu až v sobotu).Po dvaceti minutách jízdy jsme zjistili, že nám Goník zapomněl dát klíče."Přece není blbej",prohlásila Lepí. Než jsme mu stihli napsat, došla nám Smska, že klíče přivezou Anonym se Zvonkem, Motem a Martinem, kteří jedou autobusem ve čtyři. V Kaplici šla Lečo koupit bonbóny(super kyselé) a málem zmeškala autobus. V Bělé jsme měli hodinu čas a tam jsme navštívili hospodu. Paní hostinská nás pozvala nedělní maškarní ples, který se tu pořádá. Po dvou čajích jsme vyrazili na hájovnu, kde jsme se akorát shledali s druhou skupinou, která právě odemykala. Po zabydlení šla Lepí kopat cestičku na dvoře(pro tank), Lečo objevila spadlou jídelnu a Martin, Mot, Zvonek a Anonym = "Y"!!? Po vaječné pomazánce, se Mot chopil pekáče a udělal párečky v těstíčku. Večer se žvanilo o důležitých oddílových věcech(prostě drbárna) Jávim a Moucha byli spící vyhozeni Martinem a Zvonkem z postelí na letiště a mohlo se spinkat.

Sobota
Ráno vstala Lečo první a ve svém životním úspěchu zapálila v kamnech na první zápalku. Po snídani se hrálo "Postavení zavazuje"( vyhrál Moucha), v půlce hry Mot prohlásil, že má hlad a šlo se na oběd. Po přinesení brambor se všichni až na Jávim spakovali, aby nemuseli škrábat brambory, z kterých Lepí udělala "mocnej" hustej guláš. Všichni se totálně nacpali a nemohli se pak 2 hodiny hnout. Chachaři šli pak prokopat cestičku do sekárny a udělali dřevo. Pak dorazil Goník s dalším batohem jídla a snědl zbytek guláše. Když se chachaři vrátili z trestné výpravy ke studánce ozbrojili jsme se ešusama, lopatou a koštětem a vyrazili jsme na rybníček hrát curling. Ešusy plné sněhu jezdily dokonale(lepší modely byly i zalité vodou). První hru vyhrál Moucha, při hře družstev vyhráli chachaři nad zbytkem - z ostatních her se výsledky nedochovaly. Vyřádění jsme se vrátili a začali hledat vhodné kostýmy na zítřejší maškarní. Pak jsme hráli opět Postavení zavazuje, zatím co Mot s Lepí připravovali palačinky. Po dvou hodinách se jich na stole objevila hromada (asi 60)a začalo se s bagrováním. Neměli jsme šanci je všechny zkrmit a tak zbyly i na druhý den. Hned po večeři se většina nacpaných účastníků odebrala na latrýnu (ještě že je tak multi-kapacitní)Goník konečně prosadil Zlaté ostrovy a zvítězil s Mouchou na Jávimen s Lepí. Pak se hrála čokoláda, kde se nejvíce namlsal Moucha(skoro jediný), další v pořadí byla mouka, kde jen Lečo nevypadala jak moučnej červ. Před spaním nám Lepí četla povídky z "Dobro vítězí". Spinkat jsme šli až v neděli.

Neděle
Ráno jsme vstávali strašně pozdě a radši ani nebudu zmiňovat kdy. Hned po snídani jsme začali usilovně pracovat na našich karnevalových maskách. Nakonec to dopadlo následovně: Lepí šla za Pipi dlouhou punčochu - v punčocháčích s barevnými vlněnými ponožkami a culíky vyztuženými drátky, Zvonek za myslivce - měl zelený kabát a vzduchovku, Mot za strejce - vestička s kravatou, nacpaný pupek a brýle s nosem a fousama, Goník za snílka - vlastnoručně spíchnuté pyžamo z povlečení, Jávim za krále Artuše - ve žlutém plášti a korunou a Excaliburem, Moucha šel za batoh - oblečen do batohu, Lečo za věštkyni - měla sukni z Palestin, korále, šátky na hlavě a tarotové karty, Anonym byl za nádražáka - v uniformě s čepicí a píšťalou. Vyšnoření jsme vyrazili do Bělý. U studánky jsme se rozloučili s Martinem, který jel domů. Kousek od hospody jsme se doupravili a vtrhli na maškarní. Jelikož masky neplatily, tak jsme v pohodě prošli (až na Zvonka, kterému nechtěl "kasař" uznat myslivce a nakonec mu zabavil vzduchovku).Moucha v batohu neseném Goníkem prošel nespatřen. Na plese se na nás všichni koukali jako na exoty. Po krátkém představování začala první hra - pojídání palačinek na čas(ještě že jsme včera trénovali). Za nás se zúčastnili Lepí, Lečo, Jávim a Moucha. Přes silnou konkurenci byl Jávim ve své kategorii první a Moucha druhý. Slečny se neumístily. Jávim vyhrál Jojo, které nakonec věnoval jakémusi nadšenému dítku. Ve finále byl Jávim druhý. Jako druhá hra bylo pití limonády brčkem(opět na čas), kde se zúčastnili všichni kromě Anonyma a Goníka. Pouze v nejstarší kategorii vyhrál Mot, následován Zvonkem. Ceny (tyčinky a čokoládu) věnovali vojákovi a karatistovi. Pak byla na řadě taneční soutěž, kterou bezkonkurenčně vyhrály Lepí s Lečem. Závěrečná hra(nejlepší maska)byla vyhlášená jako nerozhodná a tak vyhráli všichni a každý si odnesl balíček ledových čokoládek(mňam). Pak jsme obsadili taneční parket a učili se nové kreace(např. praní prádla,máchání, ždímání, věšení, skládání atd.). Chachaři pak vyrazili na hájovnu a Lečo si vynutila zorganizování obíhačky kolem židlí. Po půl hodině se i znavený zbytek rozloučil a vyrazil na cestu zpět(při té jsme se dokrmovali palačinkami). Když jsme se všichni opět setkali na hájovně, začalo připravování večeře(oběda?) V plánu byly hranolky s masem a zeleninovým salátem na které se vrhly Lepí s Lečem. Mot s Anonymem vracejívší se z latrýny, začali rozhlašovat fámu a její zkáze a posledním místě o které se budeme muset dělit. Jávim se chopil vytápění pece a kontrole hranolek. Po dvou hodinách, když už měli všichni hlad(21:38)a hranolky stále nic, jsme se neudrželi a pustili se do jídla. Zatím co se dělala druhá várka hranolek jsme zkoušeli novou hru "Zatre" - hra s očíslovanými kartičkami na podobném plánku jako je scrable. V půl druhé jsme vytáhli druhé hranolky, dohráli Zatre (vyhrála Lepí, druhý byl Zvonek) a pak se uložili ke spánku.

Pondělí
V šest ráno vstala Lepí a nehlučně odjela domů, ani jsme se nevzbudili. Po deváté vstala Lečo a zatopila. Mot se Zvonkem, kteří měli svátek a připravili pro Goníka snídani do postele(moc se mu to líbilo a rozdělil se s Lečo) ostatní se museli obsloužit sami. Po snídani vyrazili Mot se Zvonkem sundat sníh ze střechy latrýny a ostatní uklízeli ve štábu, hráli na Gameboy, četli Asterixe, nebo hráli na flétnu. Po obědě (divné rýžové hmotě), byl krátký odpočinek spojený s úpravou Anonymovi hlavy, jako kadeřníci se angažovali Mot, Zvonek, Lečo a posléze i Goníkovi. Odpočatí jsme vrazili na lov sáňěk a bobů a pak radostně vyběhli na Jelení. Tam bylo 1 metru sněhu a tak byl jakýkoliv pohyb velice namáhavý. Anonym se pokusil vytvořit nohama sáňkařskou dráhu, ale rychlost pohybu se o moc nezvýšila. Za chvilku byli všichni mokrý a zmrzlý a šli jsme zpátky. Zvonka se z nadšení pokusili přejet prázdné sáňky. Chvíli po příchodu štábem opět zazněla melodie z Pána prstenů(příjezd do Hobitína). Chvíli poté dorazili slečny na koních a ukradly nám Lečo(pak jí zas vrátily) Mot se chopil přípravy večeře a udělal topinky a smaženky. Po večeři jsme zkoušeli skládat origamy(prasátko a králíka). Prasátko nám šlo jednoduše, ale králíka nikdo nedal. Zatím co Goník s Návinem hráli Carcassonne, Lečo pracovala na své prasečí farmě(povedl se jí ztvárnit i jeden politik - viz jinde). Jávim nás zahrnoval svými vtipnými poznámkami a tak bylo veselo.

Úterý
Vstávali jsme kolem deváté a hned po snídani se začalo pracovat na úklidu hájovny, Goník a Zvonek zpracovali tu obrovskou hromadu nádobí, co se tam nahromadila, zametalo se, nosilo dříví a jinak uklízelo. K obědu jsme se nacpali sekanou a bramborovou kaší, jako největší jedlík se projevil Mot, které do sebe nacpal sedm kousků sekaný a kopici kaše. Autobus jsme stihli jen tak tak. Jelikož byl pracovní den museli jsme přestupovat ve Svinech. Tam jsme koupili dvě láhve pití (jelikož nám přes noc na zamrzl barel a tak byla dnes nouze o vodu a ani jsme si nemohli vzít žádnou na cestu). Ze Svinů do Budějc nás vezl luxusní autobus s televizí, ale pan řidič nebyl ochoten nám jí pustit : KONEC